jag går på två dieter, en räcker inte.

idag börjar det, mitt nya nyttiga liv. ja hur många gånger har jag inte sagt det? och vad säger att jag kommer lyckas denna gången? ingenting om jag ska vara riktigt ärlig men jag måste verkligen försöka. Även att jag försöker att äta tillexempel knäckebröd istället för det vanliga så blir det ändå att jag tar en liten macka av det vanliga. och det är sånt jag måste låta bli.
Dessutom berätta linn varför man blir sötsugen efter att man ätit, och det är för att förr i tiden var det för att kroppen skulle lagra fettet för framtida förbrukning. så mitt tips till er är att ät aldrig efterrätt, det gör bara att ni lagrar fettet. jag och linn kom då och tänka på när vi var nere på stranden och tog pommes med mjukglass, det godaste som finns men aldrig igen. 

Igår var det filmkväll här hemma hos Linn, Malin var också här. film och lite onyttigt (såhär sista dagen). det var även min sista jobbdag igår, jag har egentligen "semaster" två veckor nu men har sagt att jag kan rycka in några dagar.
Nu ska linn lägga in lite bilder innan hos sticker till jobbet.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0