gravidchock . .

jaa.. det verkar som om det har varit en hel del mys i vinter för det var verkligen massor med stora magar i stan idag.
Jag var inne i stan och fikade med min älskade kusinvitamin. Det blev espresso house, massa skvaller och shopping.
Sen bar det va hem till mormor och morfar, där mat, jordgubbar och fotboll väntade. Sverige - Ryssland.
Min mormor och morfar är några av denna jords mest otekniska och jag och min kusin skämtade inne stan om vilket vi skulle få hjälpa till med idag, det blev faktiskt datorn, jag brukar få vara instruktionsbok för mobilen och sms funktionen. På tal om sms, min kusin är makalös när det gäller att skicka sms, jag har haft min mobil sedan oktober förr året och har skickat sammanlagt 1800 sms, min kusin skickar i snitt 3000 sms i månaden, (så alla ni som tycker att jag skickar mycket sms, så NEJ det gör jag inte) jag ringer desto mer.

     

Idag har jag haft kontakt med barca, kommer linn hem inom den närmsta tiden åker vi ner igen om en månad och lever livet! Linn & Karin, Barca, summer of -08!

Nu ska jag snart sussa, känner mig inte riktigt kry, och det måste jag ju vara till på fredag, Midsommarafton!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0