god morgon, god middag, go kväll.

Har precis kommit hem från en trip i malmö med mitt hjärtat emelie, vägarna var tomma och kan tänka mig att det är endast av en anledning, Sverige spelar mot spanien ikväll, såg slutet och spanien vann med 2-1, målet kom i sista minuten.
Jag fick även träffa Emelies påg, trevlig prick. De åkte vidare till Danmark och Köperhamn, själv hade jag planer på en trip till Helsingborg med det blev tyvärr inte av.
Jag fick handlat en klänning, mycket fin måste jag säga (tack vare Hanna som hade en sådan igår).




Som ni vet var jag på student hos min kusin igår vilket var mycket trevligt. Min barndoms dröm var ju där och jag måste säga att han ser mycket trevlig ut. Hoppas att dom fick en trevlig kväll, kunde tyvärr inte följa med eftersom jag hade mitt jobb att tänka på. Men vi har bestämt att vi ska ses nästa vecka över en fika och prata, det var så längesedan.
Kvällens citat: "känner ni några bögisar?"



Jag har planerat in en städning av min boyta, men när den blir av vet jag inte, måste samla krafter för att kunna genomföra det. det är ju inte över på ett par timmar, har jag tur så kanske på två dagar.

Jag har nu blivit inbjuden till Linn så hade tänkt åka hem till henne för att träffa henne för sista gången på många veckor.
Ha en trevlig lördagkväll allihopa!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0