fredagen den 13 ?

Dagen på jobbet har inte varit någon höjdare, massa kaos.
2 översvämningar, säkringar som gått och krossade kaffekannor. vilket bidrog till att vi blev 30 minuter försenade därifrån. och efter det orkade jag verkligen inte träna vilket jag hade planerat.
På vägen hem ringde barcelonaLinn och var lite smått upprörd, helt ensam, hon ville bara hem och det är inte kul att höra, hon har ju verkligen sett fram emot detta. Hon ville inte ens försöka söka ett jobb.
Hon sa det att hon kanske var hemma redan om en vecka.. och om så är fallet planerar vi att jobba hela sommaren och hösten för att sen till vintern kunna resa tillsammans!





Min favorit sysselsättning när jag är i trelleborg är att gå in på djuraffären och
kolla på kaninerna, där var jag igår med Linda. SÖT VAAA?

Efter att ha ätit lite fick jag besök av min Emelie som för tillfället sitter här brevid mig.
Vi ska kolla på min danska serie nu.
ha det så bra!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0