dagen efter..en lyckad kväll

jag har fortfarande inte vågat kolla hur mycket pengar jag gjorde av med igår. vad ska man säga efter enn hel kväll fylld av bravader, eller nej bravader ska jag inte säga. jag hade en lyckad kväll, kostigt nog. Kvällen började hemma hos Johan med lite förfest, sen blev vi hämtade av Linns bror Jacob som körde oss in till malmö och chokladfabriken, där vad det djmogge och gardrobmax som välkomnade oss, det var inte alls mycket folk. Efter ett tag tog vi vårt pick och pack  och tog oss bort till KB, där inne var det däremot massor med folk och ska jag vara riktigt ärlig kommer jag inte ihåg mycket därifrån, där befann vi oss endast i ja.. högst 20 min innan vi tog oss tillbaka till chokladfabriken och innan dess hade jag varit och införskaffat två kebabrullar. Linn och Karin ägde dansgolvet. Sen blev det övernattning hos Linn, mer säger jag inte.


Kommentarer
Postat av: cornelia

Tack så mycket! :D <3

2008-06-28 @ 23:30:59
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0