mediaträff..

Nu har jag kommit hem från en trevlig kväll hos Mathilda. Det blev matlagning och massa it-snack, saknar det faktiskt. det som under tre år varit vardag för oss har nu bara försvunnit. och snart är alla borta, själv åker man till Barca, Mathilda och Tess till USA och ja egentligen är det kanske inte fler men Emmie börjar plugga.

     
   
När vi skulle köra hem så hade vi kommit en bit innan Frida ger ifrån sig ett litet skrik, då sitter det en stor gräshoppa på hennes ben.

Nej nu funderar jag på att gå in och lägga mig och kolla lite på film eller det kanske blir ett par avsnitt av OC. Imorgon hade jag tänkt sova lite längre, gå eller springa en runda innan stranden väntar (om det blir fint väder såklart).

sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: linda

du bönan, det blir den 18:de hemma hos mig! kl 19. dyk upp va ;)

2008-07-04 @ 17:26:46
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0