sista gången ni får höra städning

nu är jag klar med det jag tänkt skulle vara en städning men som slutade med en möblering. Jag fick ett riktigt ryck och vände upp och ner på rummet även att mamma uppmana mig att inte göra det, ta vara på det mamma för dessa ryck kommer inte ofta. På tal om föräldrar så ligger dom inte ett ont annande om vad som försigår på nedanvåningen och sover nu. dom kommer få sig en mer eller mindre chock imorgon.
min goda vän dammsugaren ska få göra det sista jobbet imorgon, vilket jag ser fram emot. har även tagit före och efter bilder som ni ska få se imorgon.

För er som tycker att ämnet "städning" kommer upp lite för ofta i denna blogg ska nog ha fått läsa det för sista gången innan jag åker iväg till barcelona, för om exakt en vecka har jag och Linn landat, hunnit utforska staden och sitter nu med varsin gigantist drink i näven och bara njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0