Gårdagen och mediaflickor

Kvällen började hemma hos mig sen blev det beanbari Höllviken, hur pinsamt är det inte att man ska visa leg där? har man misslyckats med outfiten då? Efter ett par Cider "drinkar" drog vi vidare till badhytten, och är det inte otroligt deprimerande att dörren inte går att stänga när man satt sig i bilden, pga en enorma bak (satt dock fler än vad lagen tillåter men ändå).  Väl inne på badhytten hade vi verkligen roligt och jag kommer ihåg att jag sa till hrm.. ja till någon av mina tjejer att "detta kommer jag inte ångra imorgon" (även att jobbet väntade 09.00), och efter en alvedon och ett antal glas vatten så var det inga problem.
Efter en crazy kväll blev det lite klydd men till slut satt vi i bilen hem till mig, linn får erbjudande om skjuts ända hem och varför tacka nej? men hem kom hon inte, det blev en trip till danmark.

Om 55 minuter ska jag befinna mig i Trelleborg, Mathilda har tagit iniativet att bjuda hem mediaflickorna på mat och här sitter jag i bara bikini. ska nog ta och skynda mig lite nu va?
Trevligt ska det bli iallafall.
ha det bra
ciao!

(eftersom att fotografen hade fullt upp med att fixa sig igår, blev det inte så många bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0