röd hand

det värsta jag vet när man vaknar efter att ha varit ute är att inte veta vad man gjort eller sagt dagen innan. Detta fick jag uppleva idag, fruktansvärt hemskt. Jag vaknade på en madrass på golvet, med en röd hand och x antal smycket försvunna. Jag lovade mig själv att inte sätta min fot i trelleborg innan jag åker, men kom snabbt på att jag inte kommer kunna hålla detta eftersom jag har lite ärende där. Men förhoppningsvis ärjag borta så pass länge att det är så gott som glömt när jag kommer hem igen. får trösta mig med att detta händer alla och som vi vet var det Linn förra lördagen.


Kommentarer
Postat av: linn

haha, blanda inte in mig i detta ;) haha

2008-07-28 @ 23:44:22
URL: http://mixture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0