nattadopp

Jag får börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdatering. Gårdagen började på jobbet och jag tror jag körde en favorit i repris, vaknade en timme innan jag skulle vara på jobb, flög upp ur sängen men insåg snabbt att jag skulle lägga mig ett tag till. Väl hemma blev det sol och sovtimme på terassen, en härlig lunch och satte jag mig för att pilla med Kalles blogg som jag lovat, mitt i allt ringer Linn och tycker jag ska komma till trelleborg och grilla och hon betona även att jag skulle skynda mig, jo men visst, en timme senare anländer jag till det söta gula huset med röd och blå detaljer med den underbara trädgården och ett härligt trädäck och på det hittar jag en ner bäddad Linn med en pizzakartong på magen, hon har med andra ord inte rört sig ur fläcken sedan jag prata med henne sist.
Det blev efter en lång väntan en mycket trevlig kväll med goda hamburgare. När mörkret börja lägga sig var det dags för nattadopp på dalabadet, eller Linn och jag badade med en publik på sex personer. Kvällen avslutade vi sen inne hos Linns bror Jacob med filmen "dumpad" (översättningen var inget vidare och kommer inte ihåg vad den hette på engelska) riktigt rolig film. 
Igår invigdes även Falsterbo house show, vilket inne bär falsterbo veckan med party och sena nätter.  

Denna dag har inte varit något vidare, jobbade imorse och sen har jag tillbringat resten av dagen med att städa, sova och kolla oc.  



Ha en trevlig kväll och grattis Vickan på 31 årsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0