gårdagens bravader. .

gårdagen bjöd på strålande solsken och självklart fick jag avnjuta detta genom fönstret på jobb. HEMSKT. när denna hektiska dag äntligen var över ringer Linn och tycker jag ska hänga med på grillning hos Klasse. Ja vaför inte? alltid trevigt. Linn och Kalle hämtar mig, en sväng inom Willy´s och sen var det bråttom.
Klasse bor i "landet långt långt borta", mitt ute i ingenstans. ett litet vitt hus med underbar utsikt över fält, härligt stort trädäck med mysig möblering och pool. och i köket satt en 9 månaders liten flicka och åt på en isglass, ahhh moderskänslorna infann sig snabbt och kärleken till det lilla barn jag en gång i tiden ska ha.
Det blev grillade grönsaker och lax, lite vin och lekar innan "taxin" körde oss till shinet, eller för er som föredrar, magget. Där inne var det fullt ös medvetslös, killar (vissa drygare än andra) och sprit i en härlig blandning. Fylla från allas håll säger jag bara.
Imorse vaknade jag upp hemma hos "Linnefter en omtumlande kväll och vi bestämmde oss snabbt att börja dagen med en pizza till frukost, sagt och gjort. Dagen har vi sedan tillbringat hemma hos Linns bror Sebastian. Där monterades en grill, sovstunder och mat.
Kvällen är fortfarande oviss men det lutar åt dalabadet och grillning och natta dropp. Men när klockan fortfarande är barnet blir det läggdags för min del eftersom att jobbet väntar en timme tidigare än vanligt, vilket innebär klockan 06.00.

Tråkigt nog var fotografen inte medveten om att batteriet var slut förrän vi redan var på plats och det var försent att ladda det.

Ha en trevlig kväll.
Ciao
!

Kommentarer
Postat av: linn

bra inlägg GI-karin. Du är värd alla dina läsare :)

2008-07-07 @ 11:42:58
URL: http://mixture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0