Filmkväll..

klockan ringde 04.50, när klockan var 05.00 tyckte jag att det var lite väl tidigt att gå upp med tanke på den dåliga sömn jag haft. klockan 05.50 kollar jag på klockan igen och då bokstavligttalat flyger jag ur sängen. Dagen på jobb bestog av trötthet och jag vet inte hur många gånger jag gäspade..mitt framför kunderna. Det tog jag dock igen på mina bussturer. 
Tog bussen direkt till Trelleborg, en sväng inom Linn på Harmony, hon såg en aning sliten ut..men det var ingenting jämfört med Kalle som satt och åt med Ercan. Han hade rödsprängda ögon och såg ut att haft en trevlig utekväll men inte lika kul att vakna imorse. Jag kilade iväg på mitt lilla ärende.. jag är fortfarande ensam.

Tillbaka till Linn på Harmony, åt lite och sen begav jag mig hem igen. På bussen hem var där en som satt sig på fel buss, skadeglädjen är den enda sanna glädjen.. usch vad elak man kan vara men jag undrar hur många gånger inte någon fått sig ett gott skratt på min bekostnad.

Nu sitter jag hemma hos Linn som just för tillfället befinner sig i duschen. Vi ska ha filmkväll, det blev tyvärr ingen utgång idag, det är ju onsdag och det betyder Badhytten, men det kommer fler onsdagar innan vi beger oss till Barcelona.

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0