city .

efter att ha vaknat ytterliggare en morgon i trelleborg, ätit en god frukost och tagit det lugnt ända fram till jobb väntade mina med människor begav jag min ner till stan, det blev en sväng inom ONOFF för att inför skaffa en lite mindre kameraväska än den jag redan har till min lilla bebis. Det kommer nämligen vara mycket användbar i barcelona.
Jag hade även ett "bara titta" ärende på telenor, se utbudet. Jag behöver ju en billig telefon som jag kan använda i Barcelona, med ett spanskt nummer. Själklart fick jag ett oemotståndligt erbjudande och köpte den. Ibland blir jag så irriterad på mig själv när det gäller att vara snabb så att säga ja, för i detta fallet hade jag kunnat lämna in två av mina gamla mobiltelefoner och fått denna istället för att teckna ett abonnemang. efterklok kan man ju alltid vara, gillar iför sig det nya numret otroligt mycket, kanske bytar sen.  
Det blev en nyttig måltid på harmony hos linn innan jag styrde hemåt. Hemma har jag bara kollat oc och tagit det lugnt.

Ska kolla vidare på OC nu innan jag ska sova.
sov gott!


Kommentarer
Postat av: linn

Du glömde att du fixat till mitt rum och handlat toalettpapper också, haha.. Förresten så trivs (vi)jag med att ha dig här, vår lilla inneboende:)

2008-07-24 @ 15:07:08
URL: http://mixture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0