in i dimman . .

Det spelar verkligen ingen roll hur nyttig jag än försöker vara och det där sunda livet som jag skulle börja med. fö rredan igår var synden framme eftersom min mor hade gäster och det bjöds på onyttigheter.


Hur ska man lyckas med att vara nyttig närman blir bjuden på detta?



Gårkvällen spendera jag "hemma" i trelleborg tillsammans med några jag känner.


Tror att det är bäst jag lägger upp denna lite halvtråkiga bild på Linn,
hade jag valt den som egentligen är klockren hade jag troligtvis inte fått
följa med till Barca, eller ja det hade kanske blivit skilsmässa till och med.


Malin,


hannes och gustav (har endast ett par tusen sidor i word, inget han delar med sig av.
kommer efter att vi flytt landet blogga på mixture.devote.se, updatering från sverige)


Kim 


Ercan


Sist men inte minst - husägaren Kalle.

Sitter här och väntar på mina partypinglor, trevligt värre.
det blev Linn, Malin och Annica.

Ha en trevlig kväll och vem vet, vi kanske ses i dimman.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0