Hola!

Det blev en relativt sen läggdags igår, jag har fått i uppdrag att designa en blogg, så satt och pillade lite med det sen blev det lite oc och sen var jag nog lite uppjagad, rädd att inte komma upp imorse så jag hade lite svårt att somna. Imorse när jag vaknade kollade jag på klockan och tänkte "konstigt att klockan inte ringt" så steg jag upp, när jag sen väckt mig bror (som jag fått i uppdrag) tänker jag efter och inser att jag vaknat en hel timme för tidigt, av mig själv. Så det var bara till att återvända till bingen.

Efter en hetsig förmiddag var det underbart att komma hem och kunna lägga sin i en solstol men en tidning, musik och bara njuta. Just nu är det inte så mycket sol så satte mig här för att se om jag hittar en ny bikini som jag kan beställa hem innan jag åker till Barcelona, det är bara 19 dagar kvar nu. Tiden går verkligen fort och snart sitter vi där på planet förväntansfulla över vad Spanien har att bjuda på.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0