städning

dagen började otroligt nog här hemma med lite trevligt sällskap. Efter ca 20 minuters bilfärd var jag i Trelleborg, där jag för tillfället tillbringar 80% va mitt liv. Där en Linn och en Anna satt och solade. Efter att ha solat, svettats och sovit var det dags för Linn att åkt till jobbet, men först blev det en snabb klippning. Hemmafru som jag är tog jag fram dammsugaren, tog ett par rum och gick och plockade lite. konstigt nog tycker jag det är ganska roligt att hjälpa andra med de där pestsyslorna. Sen var det dags att åkta hem, det blev en liten promenad till övre. Kvällen har jag tillbringat framför tv:n som bjudit på OC. Ska städa lite.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: linda

ja, jag tror det också :) du, fian, du var ju inte alls det hemma när jag ringde innan /:

2008-07-24 @ 23:02:12
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0