lotus house

det två senaste dagarna har jag otroligt nog tillbringat i Trelleborg, trots att jag sagt att jag inte skulle. Igår var det för att fixa min nya mobil som inte funkade, samt några andra ärenden. Igårkväll träffades kusinerna hemma hos mormor och morfar för en pizza och lite minigolf på dalabadet.
Vaknade i trelleborg idag och runt ett träffade jag Annica för en lunch och pratstund. Sen hämtade jag upp Linda och det blev en stund på stranden. Hon tycker att jag ska lära mig lite spanska och därför fick jag ett lexicon och ett litet anteckningsblock vilket jag säkert kommer ha väldigt stor nytta av.
Ikväll blir vi tjejer bjudna på Lotus House av jobbet, mycket trevligt måste jag säga.
När jag sedan kommer hem ska jag ta tag i saker och ting, det är nog dags att börja packa.
Sak kila och fixa mig nu, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0