lång promenad.

dagen har inte haft mycket att bjuda på.. jobb imorse, vilket gick bra tyckte jag. När jag kom hem var jag bara sååå trött så det fanns inget alternativ för vad min eftermiddag skulle gå till, det blev ett par timmars sömn. Vädret var stårlande när jag vakna igen och jag la mig på terassen för att få ett par strålar sol.
På mitt schema har jag under tiden 17.00 haft ett träningspass inbokat, men har verkligen inte kännt för att kasta mig på hojen och trampa ner till gymmet för att svettas och sen trampa hem igen. Min motivation är förtillfället bortblåst. Funderar på att kanske ta och gå en lång promenad längs stranden istället och ta den varma och svettiga träningslokalen imorgon.

Nu ska jag passa på att gå medan det är fint väder.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0