gammal ?

Jag har alltid haft ett bra minne för siffror och nummer. kommer ihåg telefonnummer och koder. Det har egentligen aldrig varit något fel på mitt minne, har jag varit på fest och folk presenterat sig för mig har jag kommit ihåg allas namn, men inte nu längre.
Jag kommer ihåg en fest jag var på i höstas där jag presentera mig för tre killar, efter varandra. Där jag med all säkerhet inte la märke till vad dom hette förrän Linda kommentera "men var lustigt att ni heter Robin alla tre". Den första tanken som träffa mig var "jaså, hur kunde jag missa det?" samtidigt som jag fick en lite obehaglig känsla.
Detta har sedan dess blivit en vana, jag träffar nytt folk och i samma sekund som jag släpper handen på personen tänker "vad hette hon/han nu då"
Jag tror bestämmt att jag börjar bli gammal och det skrämmer mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0