född till trelleborgare

Om man tittar på var jag tillbringat min sommar och tillsammans med vem så är svaren lätta. börjar på trelle och slutar på borg(are).
Efter två nätter i trelleborg tänkte jag att det var nog dags att återvända hem till Höllviken och min familj. Trelleborg stad är det ända jag skådat dessa dagar och jag kände inte riktigt igen min när jag stog på Vellinge ängar och såg 100 bussen komma och tänkte, är det verkligen den jag ska ta? när jag sen hoppade av bussen kändes det lite konstigt att vara hemma men jag vande mig snabbt.
Men inte ens sex timmar har jag varit hemma, jag har hunnit handla lite, äta mat och glass men nu är det dags att återvända tillbaka till trelleborg.

Ciao


Kommentarer
Postat av: linda

welcome to the hood!

2008-07-23 @ 08:35:32
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0