flygplatsen

Efter att ha sovit länge vad det dags att lämna Linns morfar på flygplatsen och när vi var där började tankarna snurra, det är verkligen bara en vecka kvar tills vi åker. Igår tog jag fram väskan och började packa ner lite mat jag kommer behöva. Hade ni sett min väska nu hade ni skrattat, den består till största del utav mat, nudlar, knäckebröd, tonfisk och chokladpudding. Sen har jag även lagt ner handduk och bikini, där är även en och annan påse från apoteket. längre har jag inte kommit.

Nu sitter jag bara här "hemma" i Trelleborg. Linn ska snart till jobb och då tänkte jag ta och göra ett par ärende, kanske köra hem en sväng och sen ska jag väl tillbaka hit ikväll.

Nu ska jag gå ut och sola lite.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0