festival i helsingborg

08.32

Efter en lång natt anlände jag till Höllviken med ont i fötterna, trött, hes och fruktansvärkt hungrig.
Men detta var inte det värsta, solen sken, vindstilla, tyst, det enda man hörde var alla små morgonpigga fåglarna som kvittrade. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att packa ihop alla mina sängkläder och bäddade mysigt på terassen och där somna jag gott.

12.32
Efter fyra timmars sömn har jag nu vaknat, hunnit äta en väldigt lätt frukost och känner mig ändå hyfsat okey. Tror jag ska ta och sola lite, det ärju helt otroligt väder. Men snart är det sags att sadla om för en utenatt i Trelleborg som vi börjar hemma hos Linn med grillning och som frtsätter på Kristall.

Gårdagen kan jag bara sammanfatta med ett ord, Roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0