allt händer av en anledning

kom hem från jobb för en timme sen, har hunnit äta lite och nu sitter jag ute och solar. Underbart.
om ett par timmar bli det träning och kväll blir det antagligen utgång.


Igår när jag lämna av Linn kom vi att tänka på alla minnen man har (speciellt från gymnasiet) och så mycket man velat göra om, kanske ändra en gnutta på och fram för allt veta varför. Linn sa att hon hade velat att allt skulle spelats in på ett band man kunde stoppat i tv:n och kunna se allt en gång till, kanske kunna se antydningar, tecken på saker och ting, att kunna se första reaktionen av personer.
Hur hade livet sett ut om man valt andra vägar? Alla de gånger man tvekat i ett vägskäl, om man valt det andra..hur hade livet sett ut då?
Vad hade jag gjort istället för att åka till Barcelona om jag inte träffat Linn? Hur hade jag varit som person om jag inte levt ut och visat vem jag var på insparken i ettan?

En sak är väl säker, allt händer av en anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0