70 år och hven

Jag ska börja med att be om ursäkt för dålig updatering.
Min morfar fyllde år igår och det skulle firas, vi i vår släkt är inga fans av horse showen i falsterbo, inte dagtid iallafall.
Eftersom det bjöds på fint väder bestämmde vi oss för att åka till Ven (Hven som det stavas på danska) och hyra stålhästar och ta oss runt med, det blev även picknick.
Kvällen fortsatte sedan här hemma med lite middag. Närmre 23.00 bestämmde jag mig för att åka och uppleva en utav denna sommarens sista kvällar på strandbaden. Annica erbjöd skjuts och den skulle anlända lite över 23.00 så det var till att slänga sig in i duschen och sen kasta på mig kläder och smink. Klar var jag iallafall när bilen kom.
Eftersom jag inte hunnit ladda inför kvällen blev det några drinkar och sen var jag med på riktigt. Träffade en massa trevigt folk men tyckte dock att jag saknade en person..jag kom på att det var min kära man, Linn. Jag viste att det var party som gällde även för henne och tänkte att hon kanske kunda joina oss, så jag ringde och det var inte mycket jag förstog utav detta samtal (detta var innan drinkarna) men hon var i alla fall hemma och när jag tidigare idag pratade men henne kom hon inte ihåg att vi pratat och hon berättar om hur hennes kväll slutat relativt tidigt efter att ha gått rakt in i den tjocka dimman och på väg hem hade hon trillat i näslorna och hon förklara hur hennes ben såg ut som en pizza "ja sådär svullet och med eh typ ost" haha. Det har jag inte hört innan men jag kan se det framför mig, en stor margarita.

Nu jobbet och sen en lugn hemmakväll.
Hoppas ni får en trevlig dag,

(bilder kommer senare idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0