torsdag 22.53

Idag kände jag verkligen att jag behövde hitta pånågot, jag kunde inte bara sitta hemma, ensam med alla mina tankar och funderingar, så jag och Sofie åkte in till stan och shoppade lite, pratade av oss, eftersom att hon inte heller mår helt bra nu. Det hjälper faktiskt att shoppa, eller egentligen kanske det inte gör det, det gör bara så att kan glömmer för en stund. Imorgon blir det stan med Linda och sen är det utgång med mina medianer.

        

                  



 

Ett par jeans från monkii - 125 kr (rea)
Ett grönt linne, en brun t-shirt och ett par gröna tights från monkii - 100 kr (rea)
En silvrig kofta från indiskan - 90 kr (rea)
Ett par öronhänge från indiskan - 15 kr (rea)
Ett par svarta skor från din sko - 100 kr (rea)
Hårkontroll - 139 kr

Kommentarer
Postat av: johanna

billig och snygg shoppingrunda gumman!
det var du värd :)

2008-02-01 @ 17:25:21
URL: http://johannalanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0