pluggpluggplugg....

Jag sitter här med mitt kaffe, ska skriva klart svensk uppgiften som snart ska mailas vidare. En analys av August Strindbergs "Fröken Julie". Jag har suttit här i minst en timme nu och det har fortfarande inte hänt något, när jag har skrivit klart det är det bara att börja med nästa, skriva och berätta vad min dokumentär på ljudet ska handla om, hade tänkt att den skulle handla om WOW (Linda jag vet att du gav mig idén). Kan bli rätt intressant (kanske) om jag får intervjua de personer jag vill.
På något vis känns det ganska skönt att Filip pojken inte är hemma denna veckan, jag kan konsentrera mig på att fixa alla läxor och hinner plugga till provet jag har nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0