23.00

Det gör verkligen ont, som om någon bara drar i mig, i mitt hjärta, försöker slita det ur mig. drar och drar. och i magen ligger en klump, en stor svart, tung klump. hela kroppen skakar av kyla, jag fryser hela tiden och tårarna bara rinner. varför ? VARFÖR? kan du inte bara säga det?

Jag behöver verkligen komma bort från detta kaos, ovädret ute. allt. det är bara en och en halv vecka kvar till jag befinner mig i Berlin, och om tre veckor ligger jag på någon strand och bara njuter, eller nej det kommer jag inte alls göra, jag kommer inte njuta en sekund. jag kommer bara undra vad du gör just då. du är på skidsemester med alla dina vänner och ....

jag tror jag måste lägga mig nu så att jag kan få sova en stund iaf. 
det kommer antagligen bli en ganska tuff dag imorgon. 
   
                   Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag finns här snutt!
& du, you'll get over it

2008-02-01 @ 17:26:34
URL: http://johannalanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0