turdag, 26/2

Dagens horoskop: (taget ut metro)
Vattumannen
En ekonomisk angelägenhet har uppenbarligen goda möjligheter att slutföras på ett bra sätt.
Detta läste jag imorse när jag och Linda satt och pratade innan vår första lektion.

Under hela min Lanzarote resa har jag tänkt på att köpa en trisslot när jag kommer hem så idag när vi var och hämtade våra beställda kläder så frågade jag linn och linda om dom tyckte att jag skulle köpa en trisslott och båda två kollade lite fundersamt på mig och linda frågade "tror du verkligen att du kommer vinna något?"
Men jag tog iaf en lott och sen la jag den i väskan, när vi var på skolan igen kom jag på att jag hade den och tog upp och skrapde, jag vann 25kr och så skulle jag gånga det med två så 50kr, vilket faktiskt gjorde min dag. Kanske inte så mycket men alltid något och antingen kan jag ta två nya lotter eller kanske ta ut pengarna.


Nu ska jag och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0