tisdag eftermiddag,

nu är jag äntligen hemma igen, efter ja en bra vecka i solen (med lite regn, tråkigt men det är sånt man får ta). Vi bodde jätte mysigt i en liten vit bungalov. det var tvyärr ganska långt till stranden och även till alla matställen, shopping fanns där ingen alls, men det gör mig ingeting, eftersom att jag om två veckor och två dagar åker till Thailand. Där kommer jag säkert kunna hitta en massa saker till mycket bättre priser.
Vi har beställt våra saker till flyget idag, betydligt mindre än när vi åkte till turkiet i sommras.

Jag känner att jag har en del jag borde plugga men när det kommer till såhär mycket som jag har nu så är det precis som att jag är för stressad för att det verkligen ska gå. jag ger tråkigt nog upp. Dessutom möts jag av ett stökigt rum när jag kommer hem vilket inte gör det hela lättare.  men vad gör jag, jooo jag sitter här och bloggar.

Linn och Linda beställde kläder förra veckan, då även till mig, på HM. Dom var vi och hämtade idag, så dom ska jag också ta och prova, och det ska jag göra nu och röja lite på rummet med innan jag ska och träna!

Denna bikinin blev det och den är helt underbar, passa perfekt!


                                                                           

     




Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

låter så gött att bo i bungalov =)

2008-02-26 @ 17:07:21
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0