onsdag 16:22

för exakt en vecka sedan hände det. visst det har blivit bättre men idag under berlin mötet fick jag den där obehagliga känslan i magen, ångesten. jag vet inte om jag vill lämna skolan och sen är det sportlov i en vecka, jag kanske behöver det och det låter verkligen skumt men det känns inte bra. men jag måste nog ta tag i det så att jag slipper ta det sen, det får ju inte gå för lång tid och jag vill verkligen prata med honom innan jag sticker.
jag har precis varit och handlat med mamma, jag vet att allt med alla hjärtansdag verkligen är en komersiell sak, för att folk ska handla en massa gulligull och affärerna ska tjäna pengar på det men det är en aning jobbigt och se allt. med tanke på att jag ändå hade en del planerat. jag har iaf laddat upp med 4 kitkat (extra pris),  dessutom ska vi göra semlor! så jag klarar mig ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0