måndag kväll.

Hittade två semlor i kylen innan idag så jag hörde med Sofie om hon var sugen och det var hon så jag tog bussen ner till henne, pratade lite sen kollade vi sex and the city. Efter det är jag helt säker på att jag kommer vara barnfri resten av livet, jag ska skaffa mig en karriär och sen ska jag bara leva livet.

Känner att jag måste ut och röra på mig, tänkte springa en runda och sen väntar sex and the city när jag kommer hem. låter inte helt fel, ska bara samla krafter.

Jag laddar redan inför helgen, då väntar en kick off inför berlin. jiiiiha

Jag kommer ihåg när vi gick i 1an, man hörde att i trean åkte man till belin och det är inte ens en vecka till vi själva är på väg dit, sååå sjukt.               MEDIA in BERLIN 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0