lördag kväll-

Jag vet inte hur jag ska beskriva denna dag, rent utsagt hemsk, och den går ändå inte att jämföra med går dagen, jag har inte ens ord för hur illa det var.
Smärtan, oron, ilskan allt.
Tack för allt.
Dagen har jag tillbringat med lite vänner, fikade i västra hamnen. Nu har vi precis fått gäster och sen kommer Emelie en stund. Väldigt längesen vi träffades.
Morgon väntar jobbet och sen blir det bio med linda. vilken har vi inte bestämmt än, men det fixar vi sen.

Imorgon är det bara en vecka till vi åker till berlin, skönt ska det bli. sen är det lanzarote direkt efter och sen väntar thailand, detta skrämmer mig ändå lite, tiden går så fruktansvärt fort. snart står vi där på trappan utanför bryggan och sjunger "sjung om studentens lyckliga dag..." och var tar jag vägen sen, och var ska du...kommer vi ses något mer?
Nej nu måste jag nog gå och vara lite social så slipper jag tänka så mycket.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0