Lanzarote imorgon.

nu sitter jag här efter en lång men ändå ganska lugn dag på jobbet. Jag har packat och imorgon åker jag äntligen. ! En vecka i solen är aldrig fel. Mormor och morfar är på gran canaria, dom ringde idag och sa att vädret var helt underbart.
Alla räkningar är betalda och nu ska jag snart dejta kudden en sista gång på ett tag (min iaf), håller på att måla naglarna ljusa, sen ska jag smörja in mina torra händer. Imorgonbitti ska jag bara packa min nessesär så är jag klar!

Har pratat lite med linda ikväll, lycka till bäben. Vi har även planer på att fixa varsin ny tatuering närvi kommer hem från Thailand, jag funderar på att fixa en redan efter Lanzarote. Vill verkligen ha en och är nästan säker på vad jag vill ha också.

Jag hoppas verkligen att ni har det bra här hemma, ska verkligen njuta till max!

Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en toppenresa så ses vi kanske i vattnet ;)

2008-02-17 @ 23:02:43
URL: http://johannalanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0