fredag kväll

jag träffa sofie i skolan, så innan vi skulle simma kom jag på att jag skulle snacka med vår programansvarige, så vi tog bilen upp till bryggan, när vi väl var framme var han på lunch så jag körde till vanningens parkering, simade, jag förstår mig inte på folk, visa respekt, ni är inte ensamma!

när vi väl var klara tog jag bilen bort till bryggan igen och sen till borgen, för er som inte känner till detta område så kan jag säga att det går nästan fortare att gå än att köra.
Emma och jag hade en vild åktur hm, haha frågan är om någon någonsin kommer våga åka med  mig igen. haha.
sen har jag och sofie inte gjort så mycket, tagit det lugnt, laddat ner massa härlig musik och slingat mitt hår. men något resultat blev de inte. :/

och någon utgång blir det nog inte heller.
en positiv sak med det är att jag kan träna imorgon bittti, innan jag ska jobba.
PÅ söndag är det till att packa för sen sticker jag.

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0