bebisar

Uppdateringen igår var ju inte allt för bra med det kan bero på att jag jobbade och sen var jag på bio med Linda, vi såg JUNO och nu är båda två helt insnöade på att skaffa barn. Linda har redan hittat på namn, Alma och Albert. ganska gulligt med tanke på att pappan också börjar på A. Jag har inte kommit på namn än. Det är väl egentligen inte barnet jag vill ha, den enorma magen, men det är bara önske tänkande. jag kommer aldrig få något barn, jag kommer aldrig hitta MR RIGHT och utan honom, inga barn!


Kommentarer
Postat av: Linda

vet faktiskt inte vad pappan kommer att börja på, eftersom jag tänkte bli befruktad genom provrör och då kommer ju pappan att bli en helt okänd man. blir bäst så, för att skydda mina kommande små barn alma och albert från samma öde som mig.

2008-02-04 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0