22:35

så nu har jag varit lite duktig iaf, jag har skrivit klart min dansk redovisning som jag haft typ en månad om inte mer på mig att skriva och jag ska redovisa imorgon. alltid ute i sista sekund, sån är jag.
jag är även städat lite på mitt rum och till och med hunnit med att laga mat!
Jag hitta verkligen ett drömjobb idag. måste skicka mitt cv och så hoppas jag på det bästa!
Just nu sitter jag och kollar efter lägenhet, riktigt kul. vill bara flytta hemifrån nu.

jag funderar på att dejta kudden men innan jag gör det ska jag nog läsa igenom redovisningen ett par gånger,

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hitta en jädra snygg lägenhet till oss när du ändå har börjat leta. Fint och billigt ska det vara! :)

2008-02-28 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0