14:00

jag mår verkligen bra på grund av vädret men på någotvis på gör jag det ändå inte, kom precis in från att ha suttit ute en stund med mitt kaffe.
när jag slutar så tidigt som jag gjorde idag så försöker jag bara hålla mig kvar i skolan, jag vill inte komma hem till ett stort hus helt ensam, det underbara vår vädret gör verkligen att känskorna poppar upp inom en, alla de där "vill inte vara ensam" känskorna.
när jag då även vet att imorgon är det fredag och utgång som jag verkligen ser fram tar det ändå emot för har jag verkligen kommit över dig? så pass mycket att jag kan festa utan att bry mig? eller kommer det sluta precis som sist när jag var ute ?


Kommentarer
Postat av: Sofie

hallå, om du ändå ska skriva så mycket kan du inte lägga upp lite bilder då?;) hoppas allt är bra med dig love

2008-02-28 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0