veckan i korta drag

Ja nu var det ett tag sedan ni fick er en uppdatering, tänkte ge er en kort sammanfattning av veckan. Förra helgen tillbringade jag hemma hos Linn och Desi nere i stan, det blev knytkalas och utgång. Måndagen började med att hjälpa Linn att flytta hem till mitt lilla rum. Det blev sushi i onsdags och en heldags utflykt i torsdags som började med tibidabo därefter tapas och sedan ett besök hos frisören.
Igår var det åter dags för knytkalas, denna gång hemma hos oss för att sedan avsluta kvällen på Otto zutz.
Medan jag ska plocka undan lite här hemma ska Linn nu åka iväg och hämta besök på flygplatsen. Kvällen bjuder på fotbollsmatch och utgång.




en påbultad jag


     
   




Kommentarer
Postat av: ANNICAAA

Oohhh, bruneeeettt... snygggiiiing!!! :)

2008-12-08 @ 08:01:08
Postat av: Annie

Biljetterna släpps imorgon kl. 09.00 på Ticnet.se! :)

2008-12-10 @ 14:58:49
URL: http://anniebyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0