fredagkväll

det blev en mindre promenad än väntat, tog med min kameran ut och fick lite bilder. kom hem och fixade med mitt bröd, la mig på sängen för att vila och somnade självklart. med andra ord blev det ingen städning, mitt rum ser fortfarande ut som ett "hej-kom-och-hjälp-mig".
var och handlade med mig bror och när vi kom hem var där en enorm fågel inne hos mina kusiner (vi bor grannar), det var en gås. jag stannade till och helt plötsligt kommer den springaden mot mig och lyfter precis över staketet och sen berättar min bror att den flög rakt in i grannarnas garage och trilla ner på en av deras bilar, måste medge att jag var lite rädd där ett tag. nu har vi precis ätit och det blev en mycket god pizza.
kvällen kommer jag antagligen tillbringa framför tv:n med en bra dvd, mer orkar jag nog inte och städningen frå allt vänta till imorgon.

hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖR FAN KARRRRREEEEEE

2008-12-29 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0