lussekattsbaking

Denna dag har jag spenderat i mitt kära trelleborg. Linn och jag började med att gå igenom affärerna för att hitta de sista julklapparna och kanske en nyårsdress. Jag har inte gett upp hoppat på att jag ska komma i den andra men skulle den svika eller jag misslyckas rättare sagt, måste jag ju ha ett alternativ.

Klockan sju var vi hembjudna till malin för en trevlig kväll med bak av lussekatter och masarinfigursbyggning. Vi avslutade kvällen med att avnjuta våra verk och se "mamma mia", jag räknade lite på det och kom fram till att det blev fjärde gången på en vecka jag såg denna underbara film.

Imorgon klockan 10.00 ska jag befinna mig hos tandläkaren för att plocka bort en av mina visdomständer. Mindre roligt kanske men vad skönt det ska bli sen när den väl är borta. Hoppas bara den inte förstör mig allt för mycket.
Wish me luck!

Nu måste jag sova.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0