*fjärde advent

Söndag 21 december idag, fjärde advent, endast tre dagar till julafton. klockan är nu 13.30, har precis ätit frukost . Gårdagen tillbringade jag tillsammans med mamma, bakade lussesnäckor och lagade mat. Kvällen tillbringades i goda vänners lag med sällskapsspel.
Just nu känner jag ingen direkt julstämning men när mörkret lagt sig, den öppna brasan och värmeljusen är tända och doften av julbak, då är det julstämning på hög nivå. en sak som dcok saknas är det gröna trädet, julgranen har inte inhandlats än, men förhoppningsvis sker det ikväll.


Fredagen bestog av Emelie, mötte upp henne inne vid centralen för att därefter ta oss hem till Josip för en snabb väsklämning och sedan bege oss ut på stan för inhandling av julklappar och en massa skvaller, skvaller för hela fem månader skulle gås igenom. Vi avslutade kvällen med ett biobesök där vi såg "yes man" med Jim Carrey.



Nu ska jag åka på en lite utflykt med Linn till Nova, kanske kan hitta mig en sista julklapp där.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0