heldag i stan

Godmorgon folket, klockan är nu 09.08, jag har hunnit äta frukost och skulle nu varit uppe och tränat med mamma, men eftersom det blev ändrade planer och lite tidsbrist så valde jag att stanna hemma. Funderar ändå på att ta mig ut på en promenad. vem vill ha en hel gardrob full med byxor man inte får på sig? inte har jag råd att köpa nya heller.
Klockan 13.00 ska jag möta upp Emelie på centralen, hon kommer nämligen med tåget från arvidsjaur. Vi ska tillbringa dagen med shopping, middag och avslutar med bio.

Kommentarer
Postat av: Mikela

Gud vad mysigt det verkar vara för dig att vara hemma! Hoppas att det går jättebra med träningen så att nyårsklänningen passar! :P Jag hoppas fortfarande att du kommer på nyår...

2008-12-19 @ 12:16:18
URL: http://mikelaph.blogg.se/
Postat av: Mikela

Och nej, vi har inte provat cavan där.. får kanske ta och göra det i helgen! Vart ligger det?

2008-12-19 @ 12:20:37
URL: http://mikelaph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0