Tre hål i väggen...comhem

Igår klockan 12 klev jag in på mitt nya jobb, hack i häl hade jag min kompanjon Linn (tänker inte länka för jag får aldrig någon tillbaka). Multi partner, ett telefonförsäljningsföretag. Vi var ca tjugo stycken som var nyanställda och skulle få vår första dag med information och utbildning till säljare, i mitt fall för comhem. Till vår stora "lycka" blev vi idag omplacerade till comhems kundtjänst och nu väntar fem intensiva utbildningsdagar innan vi nästa vecka börjar på riktigt. Detta var vår ett önskemål innan vi fick reda på våra arbetstider, 8.00-15.00 (15.00-21.00 gäller försäljarna) vilket vi verkligen inte räknat med, som gör att vi inte kan ha några sena utekvällar med obegränsat med god dricka.
För tillfället sitter jag med Linn x2 på vårt nya favorit café och lounge bar, underbar glass och lika god cappucino och otroligt mysig musik.
Kvällen ska jag och Linn fira med lite god mat på stan och innan det blir det en shoppingtur.
Hoppas ni får en trevlig tisdagskväll!



Kommentarer
Postat av: Frida

hur mycket tjänar ni? :)

2008-09-06 @ 08:44:44
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0