ture turist

Kara lasare, jag lever fortfarande men jag tror tyvarr att ni maste vanja er vid denna daliga uppdatering.
I mandags ringde Linns telefon och tva och en halv timme senare satt jag och Linn i varsin intervju och blev grillade till tusen. "Jag fick det inte" var det forsta jag fick ur mig nar jag kom ut fran denna hemska upplevelse och motte Linns blick. De skulle aterkomma dagen efter med ett besked och det enda jag kunde tanka pa var hur hemskt det skulle vara om bara linn fick jobbet och sjalv stog utan, vad skulle jag gora?
Men som tur behovde jag inte tanka mer pa det, eftersom att bade jag och Linn fick jobb dar och borjar redan imorgon. (Eftersom vi har tillgang till internet pa vara raster ar det mojligt att det kommer ett kort inlagg da och da)
Sa de sista dagarna har vi spenderat som riktiga ture turister. Familjen (jag och mina sambos) inforskaffade en dvd, sa sex and the city har gatt varmt varje kvall. Vi har besokt IKEA x2 (pagrund av att vi inte fick med oss allt vi kopt) och sen fick vi ju inte missa turiskbussarna som tagit oss barcelona runt. (bildbevis finns pa facebook) . Eftersom vadret denna vecka har varit mindre bra med nagra droppar regn och nagot oskvader har detta passat perfekt.
Denna dag har varit en av veckans lataste, vakna runt 14.00 och sen har vi last/knappat pa datorn och hunnit ata tre mal pa sex timmar. Forsta steget utanfor lagenheten tog vi 21.30 och snart ar det dags att bege sig hemat till bingen och sussa sa att man ar utvilad imorgon nar forsta dagen pa jobb vantar!
Sovgott!

Kommentarer
Postat av: johanna

vad är det nu för jobb då :)

miss you cuz!

2008-08-25 @ 22:11:26
URL: http://johannalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0