bilder pa facebook

eftersom att jag nu sitter har idag igen kanner jag att jag nog far ta mig i kragen och beratta lite (har fatt lite klagomal)

Nu har vi snart varit i barcelona i tre hela veckor, vi har fortfarande semester och inga planer pa att borja jobba.
Det har blivit en massa utgang, det vill jag lova, och det basta ar nar man star pa listan och slipper betala intrade och an sa linge har vi inte betalat mer an ett.
Sitter just nu och lagger upp lite foton pa facebook sa att ni kan folja vad vi gor aven i bilder. jag ska ta och lagga upp lite bilder har nasta gang jag sitter har men det kommer inte vara i samma utstrackning.
Nu har jag inte manga minuter kvar av min tid.
Ska hem och kla om innan en drink pa stan vantar mig, Linn, Emma och Anna!

ha en fin lordagkvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0