tisdag ,

jag vet att min blogg inte är något intressant att läsa, det står bara att jag tränat varje dag. men det är det ända jag gör. just nu kretsar mitt liv kring träning och att komma i studentklänningen.
på tal om studenten så är det inte mer än en och en halv månad kvar, vilket på något vis känns skönt men vad ska jag göra sen? plugga vidare, nooo way.  jag skulle kunna tänka mig att resa men med vem och vart? det finns fortfarande så många frågetecken och för stunden hade det nog varit skönast om jag hade haft ett år kvar.

dessutom är det snart bal och där finns det lika många frågetecken. ska jag gå? med vem?

jaja nu måste jag iaf nanna, ska upp tidigt imorgon. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0