söndag kväll

Som ni kanske vet så ordnade jag en klassfest för min och parallel klassen. Som tur har jag Linn att tack som hjälpt mig. Kvällen började med lite grillning, sen blev det party, tråkigt nog kom det oinbjudna gäster och stämningen rubbades och festen dog ut. jag och linn begav oss till malmö och käkade Mcdonkan (fyy oss) "hamburgare med endast tomat och klök" som vi garva!

ilördags vakna vi, stack och städade även tove hjälpte till, sen var vi bara så hungriga så det blev BK sen glass och resten vill jag inte ens berätta. Det blev film och chill i trellehulla. allt finns dokumenterat av linn.

idag har jag bara jobbat, frida provjobb idag och jag måste säga att det gick riktigt bra!

nu ska jag sussa, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0