söndag kväll .

varför går helgen alltid så fort?
denna har iaf varit väldigt lugn för mig. eftersom jag var ute i onsdags och inte har så mycket pengar tänkte jag att jag kan lika bra vara hemma denna. jag hade även tänkt att jag skulle skriva mitt tal till svenskan sm jag ska hålla imorgon, men jag sitter i sista stund med det, jag har inte ens börjat. men det är bara att ägna dom sista timmarna till det. sen har jag en stund imorgonbitti att fixa det sista. men det hade varit skönt att somna och veta att det var klart.
den kommande veckan ska jag även börja springa på morgonen. jag ska stiga upp klockan 6.00 så att jag hinner ta en liten runda innan skolan. jag har nämligen varit ganska seg när det gäller träningen den senaste veckan och måste därför ta i med hårdhanskarna för att kunna se resultat.

jag var hemma hos Sofie i gårkväll och som alltid när jag är där satt hennes syster och sprättade en gammal klänning. jag måste säga att hon ger mig inspiration till att sy så därför ska jag ta mig till svågertorp i veckan och köpa lite tyg och ett eller två mönster så att jag kan börja sy lite.

Nu måste jag kila in och skriva klart mitt tal sen ska jag sova så att jag kommer upp i tid och kan ge mig ut och springa!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0