fredag fredag

ganska hård vecka detta, måste jag säga. men jag gillar det.
har äntligen kommit igång med träningen + att jag har idrott i
skolan tre gånger i veckan. så denna veckan har jag tränat varje dag
vissa dagar har det till och med blivit dubbla pass.
Boxning - gymmet - idrott

och idag hade jag tänkt ha en lugnt dag men när jag kom hem
hade pappa handlat singel som skulle läggas ut på uppfarten och
så. det var bara till att hjälpa till, frivilligt men jag får ju betalt så varför inte.

nu väntar mitt rum, det ska städas. och sen ska jag hjälpa till att städa lite
i huset.

sen blir det utgång och det gillas verkligen. ikväll blir det shakespear.
pez live och guitarr hero tävling.
så om ett par timma kommer Linda, sen får vi se om det blir förfest här
eller hos någon annan, återstår och se.

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0