Rubrik

Gårdagens blogg var vädligt kort och säkert inte speciellt intressant, men jag tror att det beror på att jag var lite stressad eftersom att min Filip var här, sen tror jag att jag var på för bra humör, jag mådde bra, Filip var här och dagen hade rullat på. Jag tror att jag måste ha gått om tid och sen tror jag att jag skriver bättre om jag är arg, upprörd eller ledsen, sen måste man självklart ha något att skriva om.

Idag har det inte hänt mycket. Lite upprörd på min ljud lärare, Johan Hagberg, vi spelade nämligen upp våra julreportage idag, dom har vi hållt på med i cirka 3 veckor. På själva informationen för vad reportaget skulle handla om och hur det skulle vara upplagt var det endast hälften av klassen som deltog. Och där berättade han att det skulle vara massor av röster, det skulle vara som att öppna en champagne flaska, det skulle sprudla av röster och ens egen röst skulle inte höras mer än nödvändigt.
När vi idag spelade upp reportagen var han inte nöjd över varken mitt, linns eller lindas reportage, det var dom två som arbetat minst och som inte gav någon julstämning som fick bäst kommentarer, just för att dom hade fått med någon gammaltants röst eller för att en flickvän berätta om hur hon brukar knyta röda rosetter runt hennes kisars halsar som gjorde reportaget orginelt (och det nämde gubbjäveln inget om, då hade man ju inte tänkt i de klassiska banorna). Nästa gång ska vi be om ett papper på uppgiften!
Som tur är det snart jullov och det ska bli fruktansvärt skönt att komma ifrån honom.
Förutom det har vi i danskgruppen haft uppträde för alla skolans lärare. PINSAMT, men det gick väl helt okey.

Jag ska snart ägna mig åt morgondagens redovisning, de handlar om örat och jag har fortafrande inte börjat.
Jag som hade tänkt att julstäda lite, med julstädning menar jag STORSTÄDNING.
Tar det imorgon istället, örat är prioritert nr 1 nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0